1. Blog "Zdolne rączki"
- Blog "Zdolne rączki", zwany dalej Blogiem, powstał jako platforma wymiany przedmiotów własnoręcznie wykonanych i służyć ma temu celowi.
- Osoba wystawiając przedmiot na Blogu, deklaruje, że jest to przedmiot wykonany przez nią, wg jej autorskiego projektu lub projektu udostępnionego do powielania - nie podrabiamy innych autorów!
- Administrator nie jest pośrednikiem w transakcji i nie ponosi, żadnej odpowiedzialności za jej przebieg.
- Blogerką/blogerem może zostać każda osoba (do wyczerpania miejsc - 100, słownie stu), która chce sprzedać przedmiot przez siebie wykonany.
- Żeby zapisać się na bloga należy wysłać zgłoszeniowego maila na adres e-mail: kwiatki.w.kratke@gmail.com
2. Administracja
- Administrator przyjmuje i usuwa uczestników bloga.
- W związku z ograniczoną ilością miejsc na blogu, administrator może usunąć konto osoby, która nie wystawiała nic od co najmniej 6 miesięcy, bez względu na to czy wystawione przedmioty się sprzedały.
- Administrator zastrzega sobie również prawo do usuwania kont osób, które:
- naruszają prawa autorskie
- nie wywiązują się z transakcji
- przyczyniają się do wprowadzania złej atmosfery wśród użytkowników bloga
- notorycznie wprowadzają bałagan na bloga (nie oznaczają postów ze sprzedanymi przedmiotami, przy wystawianiu nie stosują zasad opisanych w rozdziale trzecim).
4. Administrator przed podjęciem kroków opisanych w pkt. 4 dokłada wszelkich starań, aby wyjaśnić problematyczne kwestie
5. Administrator moderuje komentarze i posty, łącznie z prawem usuwania ich w uzasadnionych przypadkach, takich jak np. naruszenie praw autorskich.
6. Administrator moderuje etykiety mając na celu przejrzystość i czytelność kategorii.
3. Sprzedawanie
- Sprzedający umieszcza w jednym poście informację o jednym przedmiocie lub jednym komplecie.
- W każdym poście musi znaleźć się:
- dokładny opis przedmiotu,
- wyraźne zdjęcie,
- etykieta,
- cena przedmiotu,
- cena kosztów przesyłki i pakowania,
- mail kontaktowy Sprzedającego.
- Sprzedający nie usuwa postów! Po zakończeniu transakcji Sprzedający dodaje w tytule informację, że dany przedmiot został sprzedany.
- Informacje o możliwości "wykonania rzeczy podobnej" umieszczamy w osobnych postach, zastrzegając, że przedmiot umieszczony na zdjęciu nie jest dostępny, chyba że Sprzedający jest w stanie wykonać przedmiot identyczny.
- Obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy" - sprzedający zawiera transakcję z pierwszą osobą, która wyrazi taką chęć poprzez umieszczenie pod danym postem odpowiedniego komentarza.
- Wyjątek od pkt. 3 stanowi przypadek, gdy sprzedający ma uzasadnione podejrzenie, że osoba wyrażająca chęć kupna ma nieczyste intencje i może działać na szkodę kupującego.
- Na Blogu nie ma ograniczeń cenowych dla wystawianych przedmiotów.
- Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby transakcja przebiegała sprawnie, szybko i w miłej atmosferze, a wysyłany przedmiot był dobrze zabezpieczony.
- Zaleca się wybieranie takiego sposobu dostawy, który zapewnia posiadanie dowodu nadania przesyłki.
- Dla własnego dobra i komfortu spotkań na Blogu pamiętajmy, aby wystawiać przedmiot co najmniej takiej jakości, jaki sami chcielibyśmy mieć w swoim domu.
4. Kupowanie
- Aby kupić przedmiot na Blogu, nie trzeba mieć na nim konta.
- Osoba kupująca zostawia komentarz pod odpowiednim postem - decyduje kolejność. Autorka/autor pierwszego komentarza ma prawo dokonania zakupu, chyba, że zdecyduje inaczej.
- Równolegle z napisaniem komentarza, Kupujący kontaktuje się ze Sprzedawcą via e-mail lub inną drogą zaproponowaną przez Sprzedającego i tym sposobem kontynuuje zawieranie transakcji.
- Oferowane towary można nie tylko kupować, ale też wymieniać na inne, jeśli Sprzedający się na to zgodzi.
- W przypadku kupna koszty przesyłki pokrywa Kupujący, w przypadku wymiany - każdy opłaca wysyłaną przez siebie paczkę - chyba, że strony ustalą inaczej.
- Kupujący dokonuje transakcji na własną odpowiedzialność.
- Po zakończeniu transakcji Kupujący jest proszony o wystawienie komentarza do transakcji pod odpowiednim postem. Komentarz może zawierać informacje na przykład na temat jakości produktu, przesyłki czy kontaktu ze Sprzedającym.